Gevezeçiçeğinyeri
Gevezeçiçeğinyeri

        GevezeçiçeğinyeriHoşgeldiniz : Misafir
En son ziyaretiniz :
Mesaj Sayınız : 0

 
AnasayfaportalSSSKayıt OlGiriş yap
Giriş yap
Kullanıcı Adı:
Şifre:
Beni hatırla: 
:: Şifremi unuttum
İlginizi çekebilecek Başlıklar



Bizi Takip Edin

   
Gevezeçiçekten memnun
kaldıysanız Lütfen
forumumuzu  destekleyin!

En son konular
» Şafak vaktin de Carmen'i canlandıran Amanda De Cadenet
2011-08-03, 23:45 tarafından SEMENTA

» Kız ve Kurt Red Riding Hood
2011-08-01, 07:42 tarafından sahin

» BREAKING DAWN PART 1 Comic-Con Poster
2011-07-31, 23:26 tarafından gamze cullen

» Nessié'nin maması xD
2011-07-31, 23:23 tarafından gamze cullen

» Üniversite Bilgi için istek!
2011-07-28, 21:33 tarafından SEMENTA

» AUTODESK AUTOCAD 2012 ISZ (x86-x64-ENG)
2011-07-28, 06:59 tarafından sahin

» Tuba Büyüküstün, Cem Yılmaz'ı da fethetti!
2011-07-28, 06:55 tarafından sahin

» Twilight oyucularının sahneler hakkındaki düşünceleri =D
2011-07-26, 21:29 tarafından SEMENTA

» Jessica'nın Mezuniyet konuşması
2011-07-26, 21:27 tarafından SEMENTA

Haftanın en aktif yollayıcıları
En iyi yollayıcılar
SEMENTA
 
gamze cullen
 
eftelya
 
tekinim01tekinim
 
NİMET
 
sahin
 
crazylady
 
_meRve_
 
Cullen's Black
 
rosalie cullen
 
En çok konu başlayanlar
SEMENTA
 
tekinim01tekinim
 
sahin
 
gamze cullen
 
eftelya
 
sabah.engin
 
Cullen's Black
 
videoturka
 
EGOZUBUYUK
 
bigozitto
 
En bakılan konular
matemetik performans ödevi/performans ödevi kapakları
tuba büyüküstün gelinlik
Kristen Stewart (Bella Swan)
İstek ödevler için buraya!
mustafa ceceli ve ailesi
SİVAS KANGAL
GENİŞ AİLE FAN CLUB
YILDIZ NAME NASIL BAKILIR???
alacakaranlık bellanın vampire dönüsmesi
Pop müziğin hacı aranjörü(mustafa ceceli)
Anket
En çok hangi kitabını sevdin?
1.Alacakaranlık
33%
 33% [ 3 ]
2.Yeni Ay
22%
 22% [ 2 ]
3.Tutulma
0%
 0% [ 0 ]
4.Şafak vakti
44%
 44% [ 4 ]
5.Gece Yarısı Güneşi
0%
 0% [ 0 ]
Toplam Oylar : 9
Site rehberi








Facebook
Anahtar-kelime
Similar topics
G.ASTROLOJİ
ArkadaŞLar hadi herkes burcunu ve birkaç özelliğini yazsın

visitors counter
Zirve100 Site ekle
Gevezeciceginyeri/tasarım ve dizayn by Sementa 2007@

Paylaş | 
 

 ßilmeyen birine Twilight anlatmak xD

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
YazarMesaj
Cullen's Black
Haftanın moderatörü
Haftanın moderatörü
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 371
Doğum tarihi : 30/08/97
Yaş : 20
Location : La Push
Lakap : Jassié
Kayıt tarihi : 01/02/11
Aldığı Övgü Aldığı Övgü : 15

karakter kağıdı
Healt:
200/200  (200/200)
Exp:
200/200  (200/200)
tuttuğu takım: FENERBAHÇE FENERBAHÇE

MesajKonu: ßilmeyen birine Twilight anlatmak xD   2011-03-06, 02:26

--bir film var süper bir aşk filmi
-kim oynuyor
-ya artistleri çok tanıdık değil aslında
-nasıl yani?-
ya sen artisti boşver dinle bak film harika
-konusu ne?
-vampir kıza aşık oluyor
-ohaaa one lan!!!
-yaw bi dinle!
-tamam devam et
-işte bi kız var sessiz kendi halinde babasının yanına taşınıyor falan orda okulda bir çocuğa aşık oluyor çocukta vampir!!
-oha vampirler okula mı gidiyor zuhaaa !!
-dinlesene yahu!!
-tamam tamam.
-işte çocukta kıza aşık oluyo ama onun kanını çok istiyor
-neden ki?karnı mı aç?
-(anlatan şöyle bir bakış atar )
-ne bakıyorsun abi anlamadım ne yapayım..
-bir dinlesen.
-tamam peki madem çok istiyor içsin o zaman neden içimiyor
-ne kadar gaddarsın!!
-ne var abi doğanın kuralı vampir kan içer
-bunlar öyle değil vejeteryan
-ha??? zuhahahaha hiç güleceğim yoktu hahahahhaahhahah
-insan kanı değil hayvan kanı içiyorlar
-(çocuk katılmıştır)
-tamam 1 sn hahahaha ay kriz geldi zuha tamam devam et
-çocuğun yani vampir olanın güçleri var zihin falan okuyor
-hadi canım
-walla
-e kaç yaşında bu çocuk
-108
-çüşşş!!!
-öyle değil lan
-nasıl değil 108 miş işte!!!
-öyle ama 17 yaşında görünüyor
-ha???
-vampirler ölümsüz ya yaşlanmıyorlar
-haaa!! ne bilim oğlum hiç vampir görmedim
-sanki ben gördüm neyse sonra işte bunlar beyzbol oynarken..
-beyzbolmu?? zuhaaaa ulan ama cins vampirmiş bunlar hahahahaha
-(anlatan arkadaş pis pis bakar )
-tamam tamam eee
-öteki vampirler geliyo kızın kokusunu falan alıyolar
-kızın kokusunamı geliolar
-yok öyle değil aslında ama sonra öyle oluyor
-nasıl film lan bu anlamadım bişi bunlar gün ışığına nasıl çıkıyorlar
-çıkmıyorlar ki
-nasıl çıkmıyorlar e okula gidiyorlarmış
-hava yağmurlu olduğunda gidiyorlar
-ha???film amozonlardamı geçiyor yani
-offff ya !!!!
( ve anlatan arkadaş pes eder )

----------------------------------------




Çocukluk,sadece doğumdan belli bir yaşa kadar süren bir dönem değildir ve belli bir yaşı yoktur.
Çocuk büyür ve çocukca şeyleri bırakır.
Çocukluk hiç kimsenin ölmediği bir krallıktır...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
SEMENTA
YÖNETİCİ
YÖNETİCİ
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 4694
Doğum tarihi : 15/12/87
Yaş : 29
Location : Gevezeçiçek
İş/Hobiler : Yayın Editörü/MÜZİK
Lakap : tatlı cadı
Kayıt tarihi : 23/07/07
Aldığı Övgü Aldığı Övgü : 42

karakter kağıdı
Healt:
10/10  (10/10)
Exp:
200/200  (200/200)
tuttuğu takım: BEŞİKTAŞ BEŞİKTAŞ
MesajKonu: Geri: ßilmeyen birine Twilight anlatmak xD   2011-03-06, 03:44

Hakikaten doğru bilmeyene zor anlatılıyor.Ben filmini izletiyorum anlatmak yerine zaten ondan sonra onlarda hayran olup etkisinde kalıyorlar Smile

----------------------------------------
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://sementafan.blogspot.com/
Cullen's Black
Haftanın moderatörü
Haftanın moderatörü
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 371
Doğum tarihi : 30/08/97
Yaş : 20
Location : La Push
Lakap : Jassié
Kayıt tarihi : 01/02/11
Aldığı Övgü Aldığı Övgü : 15

karakter kağıdı
Healt:
200/200  (200/200)
Exp:
200/200  (200/200)
tuttuğu takım: FENERBAHÇE FENERBAHÇE

MesajKonu: Geri: ßilmeyen birine Twilight anlatmak xD   2011-03-06, 04:04

hakikaten öyle ben denedim bi kaç kere anlatmayı 'edward bellayı niye yemiyo?' diyen oldu. Very Happy

----------------------------------------




Çocukluk,sadece doğumdan belli bir yaşa kadar süren bir dönem değildir ve belli bir yaşı yoktur.
Çocuk büyür ve çocukca şeyleri bırakır.
Çocukluk hiç kimsenin ölmediği bir krallıktır...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
SEMENTA
YÖNETİCİ
YÖNETİCİ
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 4694
Doğum tarihi : 15/12/87
Yaş : 29
Location : Gevezeçiçek
İş/Hobiler : Yayın Editörü/MÜZİK
Lakap : tatlı cadı
Kayıt tarihi : 23/07/07
Aldığı Övgü Aldığı Övgü : 42

karakter kağıdı
Healt:
10/10  (10/10)
Exp:
200/200  (200/200)
tuttuğu takım: BEŞİKTAŞ BEŞİKTAŞ
MesajKonu: Geri: ßilmeyen birine Twilight anlatmak xD   2011-03-06, 22:33

O çok kötüymüş be Smile

----------------------------------------
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://sementafan.blogspot.com/
Cullen's Black
Haftanın moderatörü
Haftanın moderatörü
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 371
Doğum tarihi : 30/08/97
Yaş : 20
Location : La Push
Lakap : Jassié
Kayıt tarihi : 01/02/11
Aldığı Övgü Aldığı Övgü : 15

karakter kağıdı
Healt:
200/200  (200/200)
Exp:
200/200  (200/200)
tuttuğu takım: FENERBAHÇE FENERBAHÇE

MesajKonu: Geri: ßilmeyen birine Twilight anlatmak xD   2011-03-06, 23:32

evet felaket duygusuzlar var lol!

----------------------------------------




Çocukluk,sadece doğumdan belli bir yaşa kadar süren bir dönem değildir ve belli bir yaşı yoktur.
Çocuk büyür ve çocukca şeyleri bırakır.
Çocukluk hiç kimsenin ölmediği bir krallıktır...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
crazylady
Özel üye
Özel üye
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 535
Doğum tarihi : 23/10/96
Yaş : 20
Kayıt tarihi : 20/10/09
Aldığı Övgü Aldığı Övgü : 18

MesajKonu: Geri: ßilmeyen birine Twilight anlatmak xD   2011-03-07, 03:30

evet sementacım bu sölediğinle bni kastediosun tabikiii doğruu aynen öle oldu valla anlatmak yerine bni merak içinde koymayı tercih etti ama saten iyikide anlatmak yerine filmini izletmiş daha kolay anlaşılıo ve resmen filme bayılıosun yanii..

ama bu duygusuzlara gıcık olduğum kadar başka hiç bişiye gıcık olmuorum yhanii yha hiç sewilmicek bişimi ki bu twilight serisii yaniii Smile) Smile) Smile) Smile)
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Cullen's Black
Haftanın moderatörü
Haftanın moderatörü
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 371
Doğum tarihi : 30/08/97
Yaş : 20
Location : La Push
Lakap : Jassié
Kayıt tarihi : 01/02/11
Aldığı Övgü Aldığı Övgü : 15

karakter kağıdı
Healt:
200/200  (200/200)
Exp:
200/200  (200/200)
tuttuğu takım: FENERBAHÇE FENERBAHÇE

MesajKonu: Geri: ßilmeyen birine Twilight anlatmak xD   2011-03-07, 05:23

haklısın sewilmicek gibi deil bitiyorm bu filme Very Happy

----------------------------------------




Çocukluk,sadece doğumdan belli bir yaşa kadar süren bir dönem değildir ve belli bir yaşı yoktur.
Çocuk büyür ve çocukca şeyleri bırakır.
Çocukluk hiç kimsenin ölmediği bir krallıktır...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
SEMENTA
YÖNETİCİ
YÖNETİCİ
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 4694
Doğum tarihi : 15/12/87
Yaş : 29
Location : Gevezeçiçek
İş/Hobiler : Yayın Editörü/MÜZİK
Lakap : tatlı cadı
Kayıt tarihi : 23/07/07
Aldığı Övgü Aldığı Övgü : 42

karakter kağıdı
Healt:
10/10  (10/10)
Exp:
200/200  (200/200)
tuttuğu takım: BEŞİKTAŞ BEŞİKTAŞ
MesajKonu: Geri: ßilmeyen birine Twilight anlatmak xD   2011-03-07, 08:20

crazylady demiş ki:
evet sementacım bu sölediğinle bni kastediosun tabikiii doğruu aynen öle oldu valla anlatmak yerine bni merak içinde koymayı tercih etti ama saten iyikide anlatmak yerine filmini izletmiş daha kolay anlaşılıo ve resmen filme bayılıosun yanii..

ama bu duygusuzlara gıcık olduğum kadar başka hiç bişiye gıcık olmuorum yhanii yha hiç sewilmicek bişimi ki bu twilight serisii yaniii Smile) Smile) Smile) Smile)
Ya doğru senin gibi 4 arkdaşıma daha izletmişimidir yani kısacası sevmeyen yoktu filmini izledikten sonra.Millet dürüst aşka susamış bu belli Smile bende öyle tabi edwardgibi birini bulmak zor bu devirde Sad

----------------------------------------
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://sementafan.blogspot.com/
gamze cullen
süper moderatör
süper moderatör
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 2532
Doğum tarihi : 25/04/94
Yaş : 23
Location : fox
Lakap : ipek böcüğü....
Kayıt tarihi : 17/09/07
Aldığı Övgü Aldığı Övgü : 26

karakter kağıdı
Healt:
200/200  (200/200)
Exp:
200/200  (200/200)
tuttuğu takım:

MesajKonu: Geri: ßilmeyen birine Twilight anlatmak xD   2011-03-08, 01:39

evet sementa sende filmi bana anlatmıştın ama ben çok kötü tepkiler vermedim sende bana izletirmiştin iyi ki de izlemişim zaten bencede alacakaranlığı bilmeyen birine anlatmaya çalışıyosan çok zor ama alacakaranlığıda duymayan kalmadi ki artık yani.
laurent'in bi sözü vardı eğer bir mağarada yaşamıyorsanız alacakaranlığı duymuş olmalısınız.

----------------------------------------



Üç şeyden kesinlikle emindim. Birincisi Edward bir
vampirdi. İkincisi, ne kadar baskın olduğunu bilemesem de onun bu vampir
yanı kanıma susamıştı.
Üçüncüsü ise, koşulsuz ve geri dönülemez bir
şekilde ona âşık olmuştum.



Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Cullen's Black
Haftanın moderatörü
Haftanın moderatörü
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 371
Doğum tarihi : 30/08/97
Yaş : 20
Location : La Push
Lakap : Jassié
Kayıt tarihi : 01/02/11
Aldığı Övgü Aldığı Övgü : 15

karakter kağıdı
Healt:
200/200  (200/200)
Exp:
200/200  (200/200)
tuttuğu takım: FENERBAHÇE FENERBAHÇE

MesajKonu: Geri: ßilmeyen birine Twilight anlatmak xD   2011-03-18, 10:18

sınıfımıza yeni gelen bir arkadaşa alacakaranlığı en ince ayrıntısına kadar anlattım. o aksam da filmini izledi. ''severek izliyoruz'' havasında uçuk bi şekilde takılıyo şimdi. ve hakikaten anlatırken komik oluyo Very Happy Very Happy Very Happy

----------------------------------------




Çocukluk,sadece doğumdan belli bir yaşa kadar süren bir dönem değildir ve belli bir yaşı yoktur.
Çocuk büyür ve çocukca şeyleri bırakır.
Çocukluk hiç kimsenin ölmediği bir krallıktır...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Sponsored content




MesajKonu: Geri: ßilmeyen birine Twilight anlatmak xD   

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
ßilmeyen birine Twilight anlatmak xD
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
» Sitemde Birine Adminlik vericem ama...
» bilinmeyenler !!!!
» twilight hastalığının belirtileri XD süper ya...
» robla mini diyalog (twilight-türkiye)
» sayfa adıı !!

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Gevezeçiçeğinyeri :: TWİLİGHT SAGA :: *FİLMLERİ/*MOVIES-
Buraya geçin: